Komputer Murah Terbaik

ADAKAH ANDA MASIH TERCARI-CARI KOMPUTER YANG SESUAI UNTUK KEGUNAAN ANDA DENGAN HARGA MURAH DAN TERBAIK?



Jika YA, kami akan kongsikan dengan anda penyelesaian untuk mendapatkan komputer murah, berkualiti, dan yang paling penting sesuai dengan kegunaan dan bajet anda.

Sekiranya ada mengambil masa yang lama membuat keputusan untuk membeli komputer yang betul, itu adalah perkara biasa. Pengguna bijak memang fikir dulu sebelum beli. Apa yang difikirkan??

Perkara paling utama semestinya BAJET. Nak beli apa-apa pun biar kena dengan bajet. Kalau dapat lagi murah lagi bagus. Tapi kalau bajet ciput ni boleh ke dapat SPEC KOMPUTER yang bagus? KUALITI pulak macam mana? Seller cakap JENAMA KOMPUTER ni murah, spec bagus, berkuali, tahan lama, tapi boleh percaya ke? Ke SELLER NI PENIPU? Pulak dah..



Jadi logiklah kalau kebanyakan orang ambil masa lama untuk memilih komputer yang terbaik untuk mereka. Nak pilih spec kena gugel dulu, nak yang murah habis semua kedai kena survey, kalau murah takut kena tipu. Akhirnya apa yang anda dapat?

P.E.N.A.T

Membeli komputer yang sesuai sebenarnya tidak seharusnya menjadi suatu masalah yang menghantui anda. Sekarang kami akan bagi PENYELESAIAN terhadap setiap persoalan berlegar-legar di minda anda…


TAKDE DUIT BOLEH BELI KOMPUTER KE??

Ya tidak boleh, kalau takde duit langsung. Tapi sebenarnya anda boleh membeli KOMPUTER RECON dengan harga yang jauh lebih rendah, berkualiti, spec tinggi dan kondisi yang hampir sama dengan komputer baru

“Kualiti yang sama, Spesifikasi yang sama, tetapi dua harga berbeza. Kenapa bayar lebih?”


JOM BERKENALAN DENGAN KOMPUTER RECON

RECON adalah nama panggilan bagi RECONDITIONING. Nama melayunya pemulihan (dibaik pulih). Maksudnya komputer recon ini adalah komputer terpakai (bukan yang rosak atau reject) dan mengalami proses pemulihan dan diupgrade mengikut kesesuaian komputer. Kalau anda pernah dengan perkataan KOMPUTER REFURBISHED/ KOMPUTER SECOND-HAND/ KOMPUTER TERPAKAI itu semua adalah nama panggilanya.


5 SEBAB KENAPA RAMAI MEMILIH KOMPUTER RECON

  1. Murah - Setiap pembelian pasti harga menjadi keutamaan. Sama seperti komputer terpakai. Harganya lebih murah berbanding yang baru kerana komponen dan program yang agak sedikit lama. Walaupun lama tetapi masih boleh digunaan.                                                                
  2. Jimat - Biasanya komputer terpakai dijual dengan pakej. Satu pakej termasuk CPU, monitor, speaker, keyboard dan mouse. Tidak perlu membeli satu demi satu.                                         
  3. Tiada perbezaan ketara dengan komputer baru. Contoh paling mudah, jika membeli komputer yang digunakan oleh makmal sekolah atau universiti. Beza teknologi cuma 2 hingga 3 tahun. Jika membeli untuk rumah, ia masih boleh dikatakan berbaloi kerana komputer masih boleh digunakan selama mungkin selagi mampu.                                                                             
  4. Berkualiti - Sebelum diedarkan kepada pelanggan, komputer recon dan aksesorinya akan diuji terlebih dahulu. Sekiranya terdapat bahagian yang tidak berfungsi ia akan digantikan dengan yang baru. Yang paling penting, komputer ini akan diupgrade bagi memaksimumkan prestasi komputer. Tahukah anda bahawa Komputer Recon Juga Mempunyai Warranty?  
                  
  5. Go Green - Selamatkan bumi daripada lambakan komputer di pasaran.


Persoalannya..
DI MANA NAK DAPATKAN SET KOMPUTER MURAH NI?

Kami, TOPIX TECHNOLOGY mengedar dan menjual komputer recon (DESKTOP & LAPTOP) tempatan dan import (USA, Jepun & Singapura) dengan harga yang sangat berpatutan. Terdapat pelbagai jenama seperti DELL, HP, SAMSUNG, FUJITSU, NEC dan banyak lagi. Paling penting ialah komputer yang dijual bukan barangan klon atau barang loose item.

Sekiranya anda mencari komputer untuk kegunaan seperti di bawah, komputer recon ini sangat disyorkan untuk anda.

  • Penggunaan biasa bagi pelajar sekolah dan universiti. Sesuai untuk pembelajaran anak-anak, membuat kerja rumah, assignment dan thesis. Juga sesuai untuk kegunaan pejabat pejabat, menaip surat menyurat, email, facebook, bisnes online.

  • Hiburan, muzik, video dan grafik: Menonton video, mendenganr muzik dan membuat tugasan seperti video editing dan graphic design.

  • Gaming. Custom spec bergantung kepada game.



JENAMA, MODEL, SPEC MANA NAK PILIH?

Sekarang anda tak perlu gugel, pergi survey kedai komputer atau tanya budak IT. Kami bantu anda memilih komputer yang sesuai untuk kegunaan anda. Yang penting MURAH.

NAK DAPATKAN KOMPUTER DENGAN HARGA MURAH?
Jika YA, Dapatkan segara SEKARANG!!!





Murah kan.. Apa Lagi Anda Mahu??
NAK LAGI MURAH???



MURAH LAGI PUN ADA NI BANG..


Kalau untuk anak-anak buat kerja sekolah pun ada..

LAGI LA MURAH..



OKAY..NAK YANG PALING MURAH??





Ada orang tanya "Alaa bang..tak kan tak boleh kurang lagi kot??"

Try la datang kedai. Banyak lagi pilihan yang ada. mana tau kalau nasib baik bos nak bagi diskaun atau free gift lagi.. Kat bawah ni alamat kedai. 

TOPIX TECHNOLOGY
No. 50-1, Jalan Dinar F U3/F,
Subang Perdana,
40150 Shah Alam Selangor.

p/s: kalau tak jumpa cari KK Mart Subang Perdana. Sebelah KK Mart ada kedai dobi. kedai kami atas kedai dobi. Ingat ni " ATAS KEDAI DOBI SEBELAH KK MART"


**KAMI JUGA MENJUAL LAPTOP TERPAKAI DENGAN HARGA MURAH. HUBUNGI KAMI UNTUK MAKLUMAT LANJUT**


CARA MEMBELI

Untuk membeli :

Whatsap SEKARANG "PC MURAH" ke 012-2855152
Whatsap SEKARANG "PC MURAH" ke 012-2855152
Whatsap SEKARANG "PC MURAH" ke 012-2855152

Untuk membeli :

Whatsap SEKARANG "PC MURAH" ke 012-2855152
Whatsap SEKARANG "PC MURAH" ke 012-2855152
Whatsap SEKARANG "PC MURAH" ke 012-2855152


Oppss!!! TUNGGU DULU…

Untuk waktu TERHAD sahaja:

Bos TOPIX TECHNOLOGY nak bagi FREE Wifi Adapter (Bernilai RM35)


Sekejap!! Ada Lagi..

PENGHANTARAN dan PEMASANGAN PERCUMA ditawarkan kepada penduduk Lembah Klang


OK Sekarang Jangan Tunggu Lagi.
Dapatkan Segera SEKARANG!!


Sekiranya anda berada di luar Lembah Klang, jangan risau kerana kami menawarkan PENGHANTARAN SELURUH MALAYSIA



Perghhh…Dahla KOMPUTER MURAH. Dapat FREE GIFT lagi. PEMASANGAN PERCUMA, PENGHANTARAN SELURUH MALAYSIA. Betul ke ni??


Jom lihat..
APA KATA PELANGGAN KOMPUTER RECON KAMI

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Kualiti produk kami adalah terjamin

Akak ni bagi 5🌠🌠🌠🌠🌠 wey..


“Terpaksa beli jgk pc sebab tak tahan anak asyik main henfon nak tgk upin-ipin, main game.. tu je kerja dia..Mana tahan dah dua tiga kali terpaksa tukar skrin henfon..main2 jatuh pecah...hadoii stress klu skrin murah takpe, ni skali tukar ratus2 jgk la, skrg dah aman diorang main pc je”
- Puan Nor , Sg Buloh

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Kualiti produk kami adalah terjamin

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Kualiti produk kami adalah terjamin

Alhamdulillah PC Abang masih elok sampai sekarang. Sebenarnya anda tidak perlu risau sekiranya komputer recon yang dibeli rosak kerana setiap komputer yang dibeli mempunyai warranty. Yang paling best ialah Warranty 1 Bulan one-to-one Exchange. Maknanya, kalau rosak dalam tempoh satu bulan, komputer anda akan diganti dengan yang baru.

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Kualiti produk kami adalah terjamin

Rating Facebook Page kami dengan skor 4.8/5.0 sudah dijangka kerana kami sentiasa mengutamakan kepuasan pelanggan dan kualiti produk kami.


MAKLUMAN PENTING UNTUK ANDA!!






JANGAN TUNGGU LAGI!!

HUBUNGI KAMI SEKARANG!!!

CALL / WHATSAPPS ke 012-2855152 ( FIQ )
CALL / WHATSAPPS ke 012-2855152 ( FIQ )
CALL / WHATSAPPS ke 012-2855152 ( FIQ )

ATAU

Sekiranya tuan/puan ada pertanyaan yg belum jelas atau berminat dengan lain-lain spec, klik je link whatsapps ni https://chat.whatsapp.com/FzUajMVtTCh52IK9KIPXOM SEKARANG!!!

ATAU

Klik di sini untuk menghubungi kami melalui email SEKARANG!!!

ATAU

Anda boleh terus datang ke kedai kami di alamat berikut:

TOPIX TECHNOLOGY
No. 50-1, Jalan Dinar F U3/F,
Subang Perdana,
40150 Shah Alam Selangor.


| laptop second hand | komputer recon murah | pc recon | laptop terpakai | laptop recon | komputer murah | refurbished laptop computers | computer second hand | refurbished pc | komputer terpakai murah | pc terpakai | laptop bajet |

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk kami dengan selamat. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku disebabkan kecuaian pelanggan